Kozákné Mária

Az életem java tanítással telt el, és tanulással.
Mindig vonzódtam az irodalomhoz, gyönyörködtettek a versek, mesék - magam is próbálkoztam az írással már fiatal koromban. Aztán valahogy hátat fordítottam mindennek - három gyönyörű gyermekem lekötötte minden pillanatomat.Vagy 15 évvel ezelőtt kezembe került egy régi mesém - megmutattam kis tanítványaimnak - tetszett nekik - én meg újra írni kezdtem. Először csak meséket, majd verseket. Néhány csoportban megfordultam már, mire meg mertem mutatkozni nyilvánosan is. Aztán bátrabb és bátrabb lettem - kaptam jó szót, kaptam dorgálást, de nem hátráltam.
Egy szörnyű tragédia megtanított arra, hogy másoknak is segítenek verseim, prózáim.
Több Antológiában megjelentem már. Saját könyveim vannak - versek, prózák, mesék. Van egy önálló oldalam, ahol megmutatom magam, ahol elvesztett fiamhoz írt írásaim szólnak anyákhoz, apákhoz, családokhoz.
Nekem az írás az életem, a megélt és átélt pillanatok, a másoknak segítés, a csodák várása és megmutatása. Talán sikerül, talán vannak akik megállnak egy pillanatra és velem gondolkodnak, velem örülnek vagy éppen sírnak.
Hiszem, hogy egy vers, egy mese, egy történet is segíthet feldolgozni a fájdalmat, szájszélre kérhet egy mosolyt, tenyérbe ültethet egy álmot.


...
Anyám emlékei

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Tükörvers

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Messzire mentem

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Várlak

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Csak fújnak a szelek

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Halkan ment el...

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Megöregedtem...

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Elengedlek...

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Eressz el

Szerző: Kozákné Mária

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve