Bartha Katalin

(1978-as évjáratú, független lírafaragó, kreatív szövegíró) – A szabadon szárnyaló önkifejezés művészetével születtem, pont, mint a többi gyermek. Megtanultam írni, mint más, komoly írástudók. Azóta több-kevesebb sikerrel alkimista módjára igyekszem a kettő elegyéből, ha nem is aranyat, de valamiféle értéket alkotni.
Mottóm*: „Az irodalmi igényű írásbeli gondolatközlés a kultúra átörökítésének egyik legfontosabb eszköze.”

Életem Püspökladányban kezdődött, iskoláim végzése idején laktam Mezőtúron, Békésszentandráson és Szarvason is hosszú évekig azonban immár családommal Budapesten élek.
Az írás egészen kisiskolás korom óta jelen van az életemben, általános iskolás koromtól veszek részt különböző kaliberű versíró pályázatokon, melyeken bár középiskolai éveim alatt is rendre sikerrel szerepeltem, a pályaválasztás és az élet mégis más jellegű útra terelt.
Pályámat halmozottan hátrányos helyzetű gyerekekkel foglalkozva kezdtem. Szakvizsgázott pedagógusként, gyógytestnevelőként foglalkoztam óvodás és iskoláskorú gyerekekkel is, azonban a számos költözés miatt elhagytam a pedagógusi pályátés lassan egy évtizede, hogy Budapesten élve hivatásos szövegíróként állok két lábamon.
Ugyan több, mint 15éve publikálok különböző internetes felületeken (Irodalmi Rádió, Amatőr Művészek Fóruma,Pieris, Karcolat, Literatura csoport, valamint Litera-Túra Irodalmi és Művészeti Magazin valamint a Pesti Szabad Szalon facebookos oldalain)és több alkalommal jelentek meg írásaim különböző Kalendáriumok oldalain, első önálló versesköteteimet(„Kőre követ”, „Vágylombok”) már túl a harmadik X-en jelentettem meg. Verseimmel, rajzaimmal és festményeimmel részben önálló blogomon (http://derriere-verite.blogspot.com/), részben egyéb művészeti portálokon találkozhatnak azok, akik keresik és/vagy szeretik az alkotásaimat.
(*saját szöveg)


...
Díszlet

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Foghíjköveken

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Isten malmai

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Kegyelet

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Mondd meg nékem!

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Rozsda

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Parakardiális

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Azután

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Hit

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Nem ez

Szerző: Bartha Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja