Sánta Zsolt

Szlovákiában, Rév-Komáromban élek (1974-ben születtem Dunaszerdahelyen, Szlovákiában), a Debreceni Egyetemen végeztem 2012-ben néprajz szakon, bakalárként.
Közel 22 évet éltem Kelet-Szlovákiában, Nagykaposon, ez alatt, az ottani gyűjtőútjaim során szerettem meg a néprajzot (2008-ban), és rá egy évre jelentkeztem a Debreceni Egyetemre, néprajz szakra, amit sikeresen el is végeztem. Ennek köszönhetően a gyűjtőútjaimat már tudományos módon meg tudom szervezni, és célirányosan, hosszabb-rövidebb utakat tudok magamnak szervezni. Az egyetem egy jó támpont, a további, önerőből való képzés pedig, ha az ember jól akarja végezni a munkáját, elkerülhetetlen.
A versírásról. Verseket már gimnazista korom óta írok, korábban az alapiskolában prózákat írtam, amelyekkel döntős helyezéseket is sikerült elérnem, de igazán verseket intenzíven 2008 óta írok. A Poet Ékkövei című verses antológiában 10 versem szerepel, kitűnő költőtársaim között (2009-ben jelent meg). Saját verseskötetem 2005-ben magánkiadásban látott napvilágot „Lágy fuvallat már a lelkem” címmel. Azóta számos magánkiadású verses Antológiában is megjelentek verseim.
Hogy egy sablonnal éljek: A költő ír, mert nem tehet mást, és kapukat nyit lelke világának ösvényeire.


...
Nagy madár

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Ember voltál

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Olyan vagyok

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A Mirabeau híd

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Fordítások

Közzétéve 1 éve

...
Charles Baudelaire: Csevegés (Causerie)

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Fordítások

Közzétéve 1 éve

...
Clotilde

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek
Fordítások

Közzétéve 1 éve

...
Lidérc és álom

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Csendes dal

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Néha hallom

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Tűnődöm

Szerző: Sánta Zsolt

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve