Jánó Réka

Kalandos életutamat 1970 márciusában kezdtem meg Déván, Kőmíves Kelemen várának árnyékában, szüleim három gyermekének a legidősebbjeként. Csendes, félénk, ám annál élénkebb képzelettel megáldott kislány voltam, aki attól a pillanattól kezdve, hogy össze tudta olvasni a betűket, csak úgy falta a könyveket. Először csak testvéreim, és magam szórakoztatására találtam ki meséimet, később papírra is vetettem őket, rajzaimmal illusztrálva a bennük történteket. Ennek ellenére jóval földhözragadtabb szakmát választottam akkor, amikor eljött annak ideje: ápolónő lettem. Még nem voltam 19, amikor kénytelen voltam országot váltani, családom egészen Mezőtúrig menekült az akkori rezsim elől. A helyi kórházban dolgoztam néhány évig, majd Budapesten kóstolgattam tovább a szakmát, de nem ízlett, ezért váltottam. Voltam postás, igazságügyi orvosszakértő mellett gépíró, telemarketinges, ingatlanügynök, építőipari alkalmazott és titkárnő, jelenleg pedig tudományos asszisztens. Mindeközben rajzoltam, írtam, magánszínházban színészkedtem, énekeltem, sportoltam, táncoltam, utaztam és megszültem jelenleg 11 éves fiamat. Röviden szólva: unatkozni nem volt időm, olykor remekül mulattam, amikor pedig nem, azt igyekeztem mihamarabb elfelejteni.


...
Akivel álmában találkozott

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc 1

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc 2

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc 3

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc - 4.

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc - ötödik rész

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Szélmalomharc - 6. rész

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Mese a téli végtelenről

Szerző: Jánó Réka

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 7 hónapja