Haász Irén

1954.-ben születtem, Budapesten. Nevelőszülőknél nevelkedtem. Sajátos életem során közgazdasági végzettséggel több szakmában és munkakörben próbálkoztam több-kevesebb sikerrel. Voltam vállalkozó és alkalmazott, vezető és beosztott, eltartó és eltartott. Három gyermek nevelése nyomta vállamat, olykor egymagamban, mivel második házasságban élek.

2008-ban súlyos betegséget diagnosztizáltak nálam, a kezelés alatt írtam első regényemet figyelemelterelés ürügyén. Ifjúkori verseim elkallódtak már, az idő folyamán az élet más területeivel voltam kénytelen foglalkozni, de unokám születése óta ismét írok, és immár őrzöm rapszodikusan születő szerzeményeimet. 2010.-ben a Hajnal kikötői c. antológiában válogatás jelent meg gyermekverseimből, s az Accordia kiadó további működésre buzdított. Tagja vagyok több kulturális klubnak és portálnak, szerkesztek két online folyóiratot, szerepelek sok antológiában, kaptam néhány értékes díjat is. Az isaszegi AKÍK (Alkotók, Költők, Írók Klubja)  vezetője vagyok. Tizedik e-könyvemet írogatom, lustán, mert közben megátalkodottan verselek. E-könyveim letölthetők a MEK OSZK oldaláról.

 


...
Csak ez lehet

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Képeslapok

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Baleset

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Azok a régi, drága mamák

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 11 hónapja

...
Mennyivel egyszerűbb

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 10 hónapja

...
A sült csirke

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 10 hónapja

...
Amnézia

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 9 hónapja

...
Fohász a vodkához

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Baleset

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 7 hónapja

...
Valami

Szerző: Haász Irén

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 7 hónapja