Csillag Gábor

A Csillag Gábor egy felvett név amivel úgy érzem jobban kifejezhetem önmagam. Budapesten születtem, és ezer ponton kötődöm ahhoz a városhoz, de éltem sokat a Nyírségben, Vácon, és a távol-keleten is. Az írás számomra mindig valami új dolog, ami az alkotáson keresztül örömet okoz másrészt egy olyan feladat, ami egyben útmutató a saját életemhez és azoknak akik olvasnak. A műveimben gyakran előfordulnak elemek a buddhizmusból, kereszténységből, és animista hitből. Őseink hasonló vallási összefonódásban éltek, és én ezt a hagyományt próbálom feléleszteni, beépíteni az irományaimba, illetve azt, hogy mi módon lehet élni ezt a szinkretizmust a modern hétköznapokban. Olyan alapvető kérdésekkel találkozhat az olvasó az írásaimban, sokszor igen szélsőségesen, hogy mihez lehet kezdeni a mindennapi embernek a zavaró érzésekkel, és gondolatokkal az iróniát sem nélkülözve. Legtöbbször a fantázia keveredik a valóság elemeivel, pont úgy mint egy mesékben. Verseket, novellákat, kis és nagy regényeket és persze meséket is írok. A papírra vetett nem ritkán rejtve vannak a másodlagos sőt néha harmadlagos értelmezésekben úgy hogy mindenki megtalálja benne a neki valót. Némelyik szerzeményem már megjelent kisebb-nagyobb irodalmi gyűjtemények keretében.

 


...
A nyár

Szerző: Csillag Gábor

Kategóriák:
Pályázat
Novellák és kisprózák

Közzétéve 4 hónapja

...
Az ősz

Szerző: Csillag Gábor

Kategóriák:
Pályázat
Novellák és kisprózák

Közzétéve 4 hónapja