B Tomos Hajnal

Első versemet 13 éves koromban közölte a Brassói Lapok. Az akkori olvasószerkesztő, Lendvay Éva, bíztatott, írjak, küldjek még verset a lapnak, mivel –ahogy ő fogalmazott – valami ritka belső feszültséget, koromra egyáltalán nem jellemző lényegretörést észlelt verseimben. Én persze, továbbra is írtam, de csak a kis, vonalas füzetemnek, ugyanis több mint húsz évig senkinek sem mutattam meg alkotásaimat.Végül a továbblépés, vagy talán a megmérettetés vágya arra ösztönzött, hogy újra bekopogjak a költőnőhöz, aki a kezdeti meglepődés után rögtön pártfogása alá vette írományaimat és megszerkesztette első verseskönyvemet “A füvesasszony”-t. Máig 15 kötetem jelent meg, közülük 4 interjút és rövidprózát, a többi verseket tartalmaz. A ‘90-es években a Brassói Lapok szerkesztője voltam, majd 2002-ig a Romániai Magyar Szó tudósítója. Ezt követően nyugdíjazásomig középiskolai tanárként dolgoztam. A nyomtatott kiadványok közül jelenleg a Brassói Lapok, a Székelyföld, a Várad, a Kalejdoszkóp és az Aranypor közli írásaimat. Ezzel párhuzamosan több internetes portálon is jelen vannak alkotásaim, valamint a Gondola Kulturális Magazin szerkesztője vagyok. 2020-ban az Előretolt Helyőrség, a Litera-Túra Kiadó és a Liget folyóirat által meghírdetett alkotói pályázatok nyertese lettem.


...
Térváltozásra

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 2 éve

...
Új siralom

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 2 éve

...
muremek_sokadik

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 2 éve

...
Hét pár fényben

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 2 éve

...
Mintha követ rugdosnál

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Menekülők

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Pain

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Rák

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Halsors

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Találkozás

Szerző: B Tomos Hajnal

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve