Jacsó Pál

1964-ben születtem Miskolcon, földműves-gazdálkodó, kereskedő családban. Ebből a közegből sarjadt józan paraszti ésszel fűszerezett, igazságkereső, szabad lelkületem. Bár a kétezres évek elején én is kacérkodtam a budapesti agglomerációba való kötözéssel, mai napig szülővárosomban élek. Az ügyvédi hivatás, többek között problémamegoldásból, hitvallásom szerint még inkább a problémák megelőzéséből és legfőképp hatékony kommunikációból áll. Mottóm: Legyünk őszinték, viszont gondosan válogassuk meg a szavainkat. Az írást - ami cca. tíz éve talált rám - sem célnak, hanem a kapcsolatépítés egyik igen fontos eszközének tekintem. Fél tucatnyi különböző civil szervezetben vagyok kurátor vagy éppen vezetőségi tag, ezáltal is igyekszem aktívan jelen lenni városunk közéletében. Gyerekkorom óta érzékeny vagyok a világ fonákjára. Családi tragédiákból eredően, hamarabb nőttem fel, amit most, őszülő halántékkal kompenzálok:  Afféle vásott gyerekként, folyton-folyvást igyekszem görbe tükröt tartani a világ elé, holott jómagam sem vagyok makulátlan.


...
A róka és a holló

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A holló meg a róka

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A földre nézve

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Tizenkét limerick

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Nem tanultuk meg a versedet

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Pirosló háztetők alatt

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Variációk körtefákra

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Hétfő reggel

Szerző: Jacsó Pál

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve