Társkereső férfiak az interneten

Írta: Jacsó Pál


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 436



TÁRSKERESŐ FÉRFIAK AZ INTERNETEN

LOKÁL KABRIÓTA: Általában aktív közéleti szerepet vállaló, jómódú vállalkozóból, sikeres művészből vagy köztiszteletben álló hivatalnokból, szerencsejáték függőség, gyakrabban válóper után kisemmizetté, majd hosszabb-rövidebb időre relatíve hajléktalanná váló homo erectus urbanicus, aki mindennapjait a válóper után megmaradt egyetlen vagyontárgyában éli.

FERDE HÁTÚ KABRIÓTA: A nyugdíjkorhatár betöltése után, szimplán elhidegülésből elvált, kamaszkori álmait megvalósítani akaró, középvezetőként nyugdíjba vonult hivatalnok, egyetemi oktató, esetleg feltalálói vagy művészi vénával megáldott műszaki értelmiségi, aki kései házasságára tekintettel, még egyetemista korú gyermekei után, jelentős összegű tartásdíjat fizet, amivel azonban még egyetlen napot sem késett. Ritkaságszámba menő, kívül kissé megkopott, de polírozással és vaxolással újszerűvé varázsolható, belül full extrás (bőrülés-bőrkárpit, három nyelvvizsga, Magyar Érdemrend középkereszt polgári tagozat) old timer példány.

KUPÉ JELLEGŰ KABRIÓTA: Sportos, harmincöt év alatti, önálló egzisztenciával rendelkező, gyermektelen vagy kisiskolás gyermekkel rendelkező elvált férfi – kockahas-belőtt séró- vágott szakáll-„kockafej” -, aki ideiglenesen visszaköltözött a nulla rezsiköltségű mamahotelbe. Kabrió jellegét - s legfőképp kisiskolás gyermekét kisöccseként feltüntetve - titkolja, azonban kupéságát és mindenféle kockaságát internetes társkereső oldalakon professzionálisan kamatoztatja, legfőként azon hölgyeknél, akik minduntalan azt hangoztatják, hogy számukra a belső értékek fontosabbak. /lábjegyzet: 1 lósz@rt van így…/

LIMUZIN JELLEGŰ KABRIÓTA: Felső tízezerbe tartozó, csak papíron elvált férfi, aki zűrös ügyei által szerzett vagyonát, a NAV, a hitelezők és a végrehajtók elől megvédendő, korábban minden cégét és ingatlanát feleségére és kiskorú gyerekeire íratta, majd rendszeres félrelépései után lebukva, felesége bosszúja által végérvényesen kisemmizetten, ideiglenesen korábbi állandó szeretőjénél lakik kegyelemkenyéren, aki továbbra is volt cégénél dolgozik, de már az új tulajdonos-vezérigazgató kedvenc titkárnőjeként és újdonsült szeretőjeként.

VÁSZON JELLEGŰ KABRIÓTA: Átlag feletti jövedelemmel rendelkező, de az utóbbi tíz évben minimálbéren bejelentett, jellemzően építőiparban dolgozó, jó karban lévő, káros szenvedélyektől mentes - kivéve állandó hétvégi horgászat, tippmix - őrület és focidrukkerség - negyvenes, három iskolás korú gyerekkel, és egy életében még egyetlen percet sem dolgozott elvált feleséggel. Helyzetére egyetlen megoldást, csak tíz éves folyamatos külföldi munkavállalás, vagy egy +60-as felső tízezerbéli, rózsadombi szerető jelenthet.