Fazekas Zspider Zsolt

A nevem Fazekas Zspider Zsolt, azt hiszem íróként azt kellene írnom, hogy horror író volnék. Nem szeretek bemutatkozókat írni, mert mindig félek, hogy hibás képet mutatok be magamról, de tény a legtöbb alkotásom horror vagy fantasy tematikájú, mégis a publikált alkotásaim között ezek még nem szerepeltek, ami jól mutatja, hogy mindent szeretek írni. Sőt, imádok írni. Húsz éve megírtam egy szörnyű traumámat egy horror novellának (Sötét Mosoly) és soha nem hagytam abba. Mára több száz novellát és egypercest írtam és három kész regénnyel rendelkezem, amiknek otthont keresek.

A műveim markáns része horror, amiket több mint tíz éve minden októberben egy változó témakörökben publikálok a honlapomon (zspider.hu) Horror Hava címen.

Gyermekként egy kivizsgáláson az orvos a papírra azt írta, hogy egészséges, csak korához képest túl nagy a fantáziája. Ezt nyolc évesen mondták rám és azóta ez csak rosszabb lett. Mikor nem dolgozom, akkor írok, regényeket tervezek, szerepjátékot mesélek barátoknak vagy rendezvényeken idegeneknek.  Bármit megteszek, hogy csillapítsam azt az aktív vulkánt, ami az agyamban fortyog.

Friss hírek a facebook oldalamon:

Megjelent műveim:

Érzelmek Harag (Nora Book kiadó) – „Kő” című novella

Veszélyeztetett Fajok 1. (Marsbook kiadó) – „Exodus” című novella


...
Írói válság

Szerző: Fazekas Zspider Zsolt

Kategóriák:
Pályázat
Novellák és kisprózák

Közzétéve 4 hónapja