Dani Imre

Hódmezővásárhelyen születtem 1950. 09. 06 – án, gyerekkoromat a városhoz tartozó Alsókopáncs tanyavilágában töltöttem. A középiskola elvégzése után a szegedi JATE- re kerültem, ahol először történelem - orosz szakon szereztem tanári diplomát, később pedig angol nyelvből is. Több, mint húsz évig voltam a vásárhelyi Gregus Máté Mezőgazdasági Szakközépiskola tanára.
Írással jószerével fiatal korom óta foglalkozom, mellette a zene is mindig érdekelt. Saját dalaimon kívül angol népdalokat jelentettem meg kazettákon.
Írásaim megjelentek irodalmi folyóiratokban, újságokban, napilapokban, antológiákban. Kötődöm a versekhez, eddig két önálló kötetem jelent meg belőlük „Ti vagytok többen” és „Csillagot hordok” címmel. Több országos pályázaton sikeresen vettem részt, 2004 - ben megnyertem a Föveny nemzetközi Gyermekvers – pályázatát. Emellett a próza, elsősorban a társadalomkritika, a szatíra érdekel. Ilyen jellegű írásaimból 2014- ben jelent meg egy válogatás, - harmadik könyvem - melynek címe: Amit innen látok. Vallom továbbá, hogy jó, ha egy vers szép. De még szebb, ha jó is.


...
Béküljetek meg!

Szerző: Dani Imre

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Vannak haragok

Szerző: Dani Imre

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Az eltűnt kapitalista nyomában

Szerző: Dani Imre

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja

...
Az igazság öt keresztje

Szerző: Dani Imre

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 8 hónapja