Büki Attila

Büki Attila (1948) Szombathelyen született, felnevelő otthonának Büköt vallja. Költő, író, festőművész. Sopronban a Széchenyi István Gimnáziumban érettségizett, a szombathelyi Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskolán népművelő és könyvtáros diplomát szerzett, majd közigazgatási, képzőművészeti és sajtótanulmányokat folytatott. Különböző közművelődési munkakörökben dolgozott Hegyfalun, Kapuváron, Győrben, Budakeszin, Budapesten és Ócsán, majd szerkesztőségekben. A Magyarok (irodalmi folyóirat) szerkesztője, a Magyarország ( hetilap) főmunkatársa, a Heti Újság vezető szerkesztője, a Nép-Barát (hetilap) és a Duna-part (irodalmi, kulturális és tudományos folyóirat) főszerkesztője. Több mint húsz könyve jelent meg, legutóbb a Versmozaik, Századok lépcsőin, Csavarvonal. Költeményei hazai és külföldi irodalmi folyóiratokban továbbá közel félszáz hazai antológiában is megjelentek. Az utóbbi években elsősorban akvarelljeiből rendeztek kiállítást külföldön és Magyarországon. Találóan írta róla egyik méltatója: „... fontos nemzeti és európai tradíciókat egyaránt vállal. Művészetében esztétikai igénnyel fogalmazódik meg jelenkorunk számos gondja mellett a reményhit, a súlyos kétségek ellen feszülő bizalom és a humánumot óvó szeretet."
(Kiss Adél)


...
Ima mai magunkért

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Zsána

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Száll a pára

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Cím nélkül

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Éjszaka

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Vincent Van Gogh levele Theóhoz

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Egy grafikára

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Autó robog el közöttünk

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Versmozaik

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Versmozaik I./89.

Szerző: Büki Attila

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja