Toldi Zsuzsa

Nyugdíjas általános és középiskolai tanár vagyok, főiskolai és egyetemi végzettséggel rendelkezem magyar, ének-zene szakon. Életemnek fontos állomásai: Kecskemét, Kunszállás, Csongrád. Egész életemben tanítottam, sosem éreztem azt, hogy dolgozom. Tényleg hívatás volt. Nyugdíj után újságot írtam - főként oktatási-nevelési témákban. Szépirodalmat 2002 óta alkotok. Eddig 26 könyvet írtam az epika műnemében, novellát, regényt és mesét, jónéhány könyvbemutatót tartottam. Van olvasói köröm, akik szeretik, keresik írásaimat.  Tizenhárom mesekönyvet sikerült léterehoznom. Sok pályázat díjazottjaként elismerték munkámat. Könyveimnek csak egyharmadát sikerült saját költségemen kiadnom, illetve szerény szponzori segítséget kaptam külföldről. 2016-ban a Canon-pályázat egyik díjnyertese voltam, így egyetlen támogatott könyvem lett a Miklóska mesekönyve, mely 30 mesét tartalmaz. Tizenhat évig voltam tagja a csongrádi Faludy György Irodalmi Műhelynek, a Föveny c. szépirodalmi lapban rendszeresen publikáltam. 
A Hetedik Egy, ki tudja, hol a kapocs... című pályázatán 2020-ban próza kategóriában különdíjban részesültem. A Gondola Kulturális Magazin szerkesztője vagyok, rovatom címe: Lentről a világ. Továbbá publikálok a Litera-Túra Művészeti Magazinban is. Főként novellistának, meseírónak érzem magam. 
Az NKA támogatását, könyveim kiadásának segítségét várom, próbálkozom. 

...
Közben

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 2 éve

...
Akkor történt...

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Mennyi hited marad?

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Nem akarom látni

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Elaludtatok az Úristenben

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
A combja meg a mája

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Morpheus hálójában

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Az én szeretőm

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
Adjátok vissza a meséimet!

Szerző: Toldi Zsuzsa

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve