Pomázi lakhelyű költő, meseíró, tanár. Versei, gyermekversei, meséi jelentek meg eddig több antológiában, folyóiratban és mesekönyvekben. A Corvin Kiadó által kiadásra került Magyarok vagyunk – Európában (Kortárs versek iskolai és egyéb alkalmakra) című antológiában is helyet kapott több verse. Versei megjelentek a Kelet Felől, a Nyugatplusz, az Agria és a Föveny irodalmi folyóiratokban, publikál a Héttorony, a Napsziget, az Epreskert5, az Élő Magyar Líra Csarnoka, A Hetedik internetes irodalmi magazinokban. A ReCity magazin ÖKÖ-mese rovatának szerzője volt. 2016-ban a ReCity Kiadó Mesés természet címmel adta ki ökomese gyűjteményét. Több irodalmi pályázaton is sikerrel szerepelt.
2013-ban csatlakozott a Váci Mihály Irodalmi Kör, 2015-ben pedig az Újnyugat Irodalmi Kör munkájához, tagja a Szabolcsi Írótábornak. 2017-ben az isaszegi Alkotók, Költők, Írók Klubja ( az AKÍK) tiszteletbeli tagjává választotta.
Eddig nyolc önálló kötete jelent meg.
A Kreatív Zöld Kör Közhasznú Egyesület egyik alapító tagja, szívügye a környezet megóvása, az ifjúság környezetszeretővé nevelése.
A 2014-es Szárnypróbálgatók nemzetközi költői versenyen aranyminősítést kapott, 2015-ben pedig a Líra kategóriájának III. helyezettje.