Szentjánosi Csaba

Szentjánosi-Langstadler Csaba

Születtem 1965-ben, ki tudja miért erre az időpontra esett Isten választása, vagy én kértem? Sok szép tavaszom, telem, nyaram, őszöm volt már azóta—lélekállapotaimról talán ők tudnának a legtöbbet mesélni. Édesapám hajnal kezével integet minden reggel, mióta 22 éve elment. Édesanyám méhe a mindenség, 46 éve szüli nekem a napokat. Nős vagyok, két gyermek Édesapja. Feleségemnek 22 év után is szerelmes verseket írok, egyetemista gyermekeim életét pedig átölelve tartom. Nem én jártam iskolába, hozzám járt az iskola - rogyadozó könyvespolcaimon több száz éves tanáraim művei. Két sínen fut az életem. Az egyiken voltam vámos, vámügyintéző, borkimérő-vállalkozó, gépjármű értékesítő, bútor eladó, munkanélküli. A másikon: fölfűzték betűimet a lapok, mint az Art'húr, Hitel, Magyar Napló, Parnasszus, Spanyolnátha, Kortárs, Somogy,Palócföld, olyan segítőkkel, pályám koordinátoraival, mint Pintér Tamás, Jóna Dávid, Bella István, Döbrentei Kornél, Turczi István. Ezen a két sínen halad hitem vonata egy Rákoskeresztúri Református Gyülekezettel és pásztorával: Sóskuti Zoltánnal.(Szózat,interjú)

Születési év: 1965

Születési hely: Budapest

Foglalkozás: költő

Megjelent kötetek:
Vers a versben (Fiatal Írók Szövetsége Budapest,2003)

Elérhetőség: langstadler.csaba@gmail.com

Köszönettel,
Szentjánosi Csaba


...
Éji randevú

Szerző: Szentjánosi Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Fannusnak 8

Szerző: Szentjánosi Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve