P Pálffy Julianna

Valamikor, még a múlt évezredben a pólyámba tehettek egy tollat, de csak nagyon későn vettem észre, hogy szúr valami. Először tiniként, majd hosszú időt kihagyva, tizenvalahány éve leltem rá, és azóta birkózom az írással, igyekeztem, igyekszemrátalálni a saját stílusomra, az egyéni hangomra. Kedvelem a szabad szárnyalást, és kedvelem a haikuk kötöttségét. Mint minden kezdő „író”, én is a fióknak írtam, és csak nagyon sokára léptem nyilvánosság elé. Szeretek haikuban gondolkodni a rövid, tömör kifejezésmód miatt, de szeretem megírni „hosszabb lére eresztve” a novelláim leíró részleteit is.
Írásaim megjelentek az Amatőr Művészek Fórumán, ahol két évig szerkesztőként is részt vehettem a fórum munkájában, a Litera-Túra Művészeti Magazinban, és pár versemmel angol és román nyelven jelen lehetek a Magyarul Bábelben Irodalmi Antológia oldalán is.
Remélem a saját történeteim, verseim, meséim továbbra is megkeresnek, és továbbra is megengedik, hogy megírjam őket. 2020-ban tervezem írásaim nyomtatott formában való megjelenését.
Jelenleg a Litera-Túra Művészeti Magazin irodalmi szerkesztőjeként tevékenykedem nagy-nagy lelkesedéssel, és örömmel.

...
Tej és cukor nélkül

Szerző: P Pálffy Julianna

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 hónapja

...
A pókot is megölöm

Szerző: P Pálffy Julianna

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 hónapja

...
Hóangyal

Szerző: P Pálffy Julianna

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 hónapja