Farkas Erzsébet

Farkas Erzsébet-Wolfbetta
(Szerzőként a „Wolfbetta” nevet használom megkülönböztetésként.)

Nagykanizsán születtem 1966-ban. Gyermek- és kamaszkoromat Zalakaroson, a középiskolás éveimet Keszthelyen töltöttem. Sok szép emléket, barátságot őrzök ma is ebből az időszakból.A diákévek után Budapesten kerestem a szakmámban munkahelyet. Itt ismerkedtem meg leendő párommal, aki borsodi származásúvolt, gyermekünk már Kazincbarcikán született . Több, mint 20 éve költöztünk lányommal Somogysámsonba.
Jelenleg is itt élek, könyvtárosként dolgozom. A Somogysámsoni Irodalombarátok Köre (ma Somogysámsonért Egyesület Irodalombarátok Köre) alapítótagjaként és vezetőjeként igyekszem kicsi községünkben népszerűsíteni az irodalmat, összefogni a helyi, valamint a környékbeli alkotókat, illetve különféle rendezvényeket, író-olvasó találkozókat szervezni.
A verseket már gyermekkoromban is szerettem, rendszeresen jártam szavalóversenyekre. Úton-útfélen rímelgettem, sőt egy-egy vers(félével) is bepróbálkoztam – több-kevesebb sikerrel. Ez a hobbim a mai napig megmaradt. 2010-ig csak az asztalfióknak írtam. Lányom bíztatására ekkor csatlakoztam egy internetes irodalmi portálhoz, a Napvilág Íróklubhoz, majd a Holnap Magazin, az Arszisz Irodalmi Portál oldalain is szerepeltek verseim, illetve néhány prózám.
Jelent meg versem a Comitatus irodalmi folyóiratban, továbbá olvashatók még a Kisbalatonline Gyermekrovatában, a Facebookon a szerzői oldalamon, a Gyermekversek kortárs költőktől csoportomban. A MEK-en több szerzővel közös elektronikus kötetekben. Nyomtatott formában pedig az Idő c. antológiában.
Blogjaim: Wolfbetta írói blogja,
Wolfbetta gyermekversei, meséi.


...
A remény

Szerző: Farkas Erzsébet

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Érted

Szerző: Farkas Erzsébet

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Nélküled és veled

Szerző: Farkas Erzsébet

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Szellőrózsák

Szerző: Farkas Erzsébet

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Patakcsobogás

Szerző: Farkas Erzsébet

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja