Sulyok Csaba

1988-ban születtem Hódmezővásárhelyen, az alkotás színterét sokáig Székkutas jelentette. 2015 óta vagyok tagja a hódmezővásárhelyi Kárász József Irodalmi Körnek. 2019. március 25-én megkaptam a Kárász József Irodalmi Kör Arany oklevelét.

Verseimben a gyermek- és fiatalkori benyomásokat is előcsalogatva igyekszem megrajzolni a körülöttem lévő világot. Hangsúlyosak a falusi táj és az ott élő emberek mindennapjainak, létküzdelmeinek bemutatásai. A „teremtő rosszkedv” eszközével az egyén és társadalom konfliktusaira próbálok rámutatni. Törekszem arra, hogy a Kádár korszaktól kiindulva, a napjainkig kiható, hullámzó társadalmi viszonyoknak egy szubjektív, lírai kivetülését tárjam az olvasók elé.

Az évek során verseim jelentek meg A Hetedik, Szózat, Poet.hu, Napút online, Vásárhelyi Látóhatár online és nyomtatott számaiban.

Az alábbi online és nyomtatott antológiákba válogattak be verseimből, novelláimból: A Vásárhelyi Látóhatár Tér és idő antológiája (2018), Az Algyői Könyvtár Jelek 2019 Irodalmi Pályázat Antológia (2019, különdíjjal), 12. Poet Antológia (2019).

Két verseskötetem jelent meg eddig: Vegyél kezedbe (2016) és a Viharsarok blues I. rész Blues a bánatról (2018) címmel. 2021-ben várhatóan megjelenik a Viharsarok blues II. rész Blues a szerelemről.


...
Csabbolino

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 2 éve

...
Óvatos

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Legyél az

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Utazás

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Szerelem a medencében

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Metropolitan

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Karók a jászolban

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
A nő

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Csigák, jég vagy üvegek

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Titkok

Szerző: Sulyok Csaba

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja