Mahler-Fürj Katalin

Gyomán születtem 1976-ban, mely egy kis ékszerdoboz a Dél-Alföldön már Gyomaendrőd néven.
Versírással 15 éves korom óta foglalkozom, de nem voltam túl termékeny, leginkább szerelmes
versek születtek.
Szakközépiskola után a szarvasi óvóképző főiskolára nyertem felvételt, ahol megihlettek a gyerekek
és 2009-ben megjelent egy verses mese kötetem Az elefánt és a repülő szőnyegek címmel.
Ezután pár évvel férjhez mentem a szerelmemhez, aki szintén verseket írt és 2017-ben megszületett közös gyermekünk, Magor.
Ekkor kezdtem behatóbban Istennel és a Bibliával foglalkozni. Az álom c. novellám is vallásos jellegű, mely bekerült az Irodalmi Rádió Meleg szívek c. antológiájába 2022-ben. Majd sorban szerepeltek verseim szintén az Irodalmi Rádió antológiáiban.
2023-ban pedig az Élő Irodalom, Élő könyv gondozásában létrejött Ébredés antológiájába bekerült A halál vigyora c. versem. A hetedik folyóirat internetes felületére egy pályázat kapcsán felkerült Nem felejtek és Csalfa szél c. versem.
Számomra az írás varázslat, egy másik dimenzió. Ilyenkor egy másik világban érzem magam és kikapcsolok. Én még nem vagyok amatőr költő sem, írásaim nem kiforrottak és nagyon sokat kell még fejlődnöm.
Mégis, legnagyobb álmom, hogy egy olyan kötet kerüljön ki majd egyszer a kezeim közül, mely bibliai igék alapján íródott. Szeretném az emberekhez közelebb hozni a Szentírást, Isten szavát. Mindenkinek el kellene olvasnia és megváltozna az élete. Az igék, melyeket rejt, csodákat vonzanak be annak, aki elmélkedik rajtuk.
Bízom benne, hogy értékes alkotásokat fogok létrehozni a közeljövőben és hogy így rengeteg embert nyerek meg Jézusnak.


...
Kincsem

Szerző: Mahler-Fürj Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Szonett a csoda-pillangóhoz

Szerző: Mahler-Fürj Katalin

Kategóriák:
Versek
Első közlés

Közzétéve 7 hónapja

...
Öltözz fel!

Szerző: Mahler-Fürj Katalin

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 5 hónapja

...
Öröklétre

Szerző: Mahler-Fürj Katalin

Kategóriák:
Versek
Első közlés

Közzétéve 5 hónapja