Kerecsényi Éva

Minden egy „véletlen” könyvvásárlással kezdődött a kétezres évek elején. A tervezett helyett tévedésből egy másik könyvvel tértem haza, ami elindított egy olyan úton, ami végre kimozdított a korlátok és keretek között zajló, meglehetősen unalmas mindennapokból. A tanári munka mellett asztrológiával kezdtem el foglalkozni, ami visszavezetett önmagamhoz, és az addigi elfojtott, lappangó érzések végre napvilágra kerültek, majd lassan szavakká, mondatokká formálódtak. Mindig is szerettem az irodalmat, az olvasást, s az írás sem állt messze tőlem, de csak az asztalfióknak írogattam. Pár éve merészkedtem a nyilvánosság elé. Folyamatosan csiszolgatom, alakítgatom a sorokat, és örülök, ha a megszülető gondolatok másokban is megmozdítanak valamit. Verseim több internetes irodalmi portálon is megjelennek. Az Art’húr Irodalmi Kávéház egyik szerkesztője vagyok, és az Art’húr, valamint a Cserhát irodalmi díjak boldog tulajdonosa. 2016-ban Felhőtánc, 2017-ben pedig Lélekfutam címmel jelent meg kötetem, s nagyon büszke vagyok rá, hogy a 2019-es Győri Könyvszalonon debütál Mohácsi Attila színművésszel készített „érzÉSek és sugallatok” című hangoskönyvünk.


...
Kódfejtő

Szerző: Kerecsényi Éva

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve