Ferenczfi János

1967-ben születtem. Gyermekéveimet a Tiszaháton, beregi tájon töltöttem. Sokféle esélytelenség határozta meg az indulásomat, mégis úgy tűnt, hogy 18 évesen irodalmi pályára léphetek. Ám ez a remény csupán néhány hónapig tartott. Visszautasítottam egy publikációs lehetőséget.

A megélhetésemet kereskedelmi, értékesítői munkakörök betöltésével biztosítom. Két felnőtt fiam van.

A kilencvenes években vezettem a keresztény könnyűzenével és popkultúrával foglalkozó alapítványt. 

A 2000-es évek végén indult rádiós tevékenységem. Előbb a Fúzió rádióban, majd a Muzsikus és Közös Hang stúdióiban készítettem irodalmi műsorokat IRKA, P-RÉS, és SZÓL6 címmel.

2016-ban pedig elindítom az ahetedik.hu online irodalmi folyóiratot, amely 2022-től az ahetedik.com domain alatt folytatja működését.

E sorok írásáig lényegében nem publikáltam. Egy regényem jelent meg a LiteraTúra Kiadó gondozásában, "A megvetettek napja" címmel. Írtam drámát, készítettem Radnóti műveiből színpadi adaptációt, írok értekezéseket. Leginkabb azonban a versek inspirálnak, hiszen közöttük olykor költemény is születik.

 


...
Idő mantra

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Ki üt tanyát?

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Szerkesztőségi cikk

Közzétéve 1 éve

...
A párnás fólia

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Az én vonatom

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Ha apám tudta volna

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Hol van az a ház

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Jeremiás könnyei

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Hallgat vagy meghallgat

Szerző: Ferenczfi János

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve