Brinkusz Gábor

1983.12.16-án születtem Esztergom városában, s egyetlen rövid időszakot leszámítva, születésem óta itt is lakom.

Érettségi után egy látszerész üzletben kezdtem el dolgozni, ahol annyira megtetszett a szakma, hogy elvégeztem a szakiskolát is. Néhány évvel később felvételt nyertem a Semmelweis Egyetem Optometrista szakára, amit sikeresen el is végeztem, s azóta is a szakmában dolgozom. (Optometristaként látást vizsgálok, szemüveget írok fel, kontaktlencsét illesztek, és tanítok meg használni).

Az első versemet tizenhat évesen írtam, majd két intenzív év következett, amelynek során a gimnázium évente meghirdetett ún. Aranytoll-pályázatát több ízben is megnyertem. Később sikerült egy kötetet is kiadnom, Szilánkok címmel, de a kiadó sajnos azóta megszűnt, így a kötet már nem elérhető.

A kötet megjelenése után nem sokkal egyszerre csönd lett. Elhallgattak a szavak, a hangok, és tizenhét évnyi szünet következett.

2022 szeptemberében egy érdekes, megismételhetetlen és életekre visszanyúló találkozást követően egyszerre újra beindult… Mintha csak kiásott volna az bizonyos valaki abból gödörből, ahová eltemettem saját magamat…

Azóta, mintha az elmúlt tizenhét év összegyűlt mondanivalója egyszerre akarna felszínre törni…

Abban a megtiszteltetésben részesülhettem, hogy olyan Csodálatos és Tehetséges Színművészek szavalták el, és rögzítették több versemet is, mint – többek között – Lux Ádám, Seder Gábor, Rosta Sándor, Kautzky Armand, Barbinek Péter, Bozsó Péter, Csernák János, Varga Gábor Művész Urak, valamint Kökényessy Ági, Kiss Erika, és Maronka Csilla Művésznők.

Eddigi publikációim a Litera-Túra Művészeti Magazinban (Online), a MIR – Magyar Irodalmi Rovatban (Online), és a DunapArt Magazinban (Online) olvashatóak.

Hobbim – és egyúttal életem szerves része az írás mellett – a zene, filmek, a magyar szinkron, és – bevallom férfiasan – az online játékok.


Felfoghatatlan
Felfoghatatlan

Szerző: Brinkusz Gábor

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 3 hónapja