Bábel Antónia

1982-ben születtem. Dabason élek férjemmel és kislányunkkal. Óvodapedagógusi végzettséggel rendelkezem. Gyerekkorom óta foglalkoztat az írás, de komolyan csak néhány éve kezdtem gyűjtögetni a műveimet. Ezt a szerencsés fordulatot férjemnek és Kapui Ágota költőnőnek köszönhetem. Szeretem azokat a gyermekmeséket, amelyek csodát sugároznak és feltöltik a szívet. Többnyire meséket, verseket, novellákat és kisregényeket írok. Meséimmel, történeteimmel igyekszem gyönyörködtetni, értéket közvetíteni gyakran segítségül hívva a humort. A képzelet szárnyán próbálok beférkőzni a gyermeki lélekbe. Foglalkoztat a pszichológia, a gyermeklélek, az élet értelme, a természettel harmóniában való lét. Szeretem az embereket, a gyerekeket. Fontosnak tartom az elesettek, rászorultak megsegítését. 2013 óta a helyi Karitász tagja vagyok. Fontos számomra a környezetvédelem, 2013-ban Télessy István környezetvédelmi díjban részesültem a helyi újságban publikált cikkeimért és környezetvédelmi tevékenységemért. Nagyon szeretek főzni, varrni, alkotni, újdonságokat kipróbálni.
2017 januárjában az Irodalmi Rádió Tél és Karácsony 2016 című pályázatán harmadik helyezést értem el Nagyapó csizmája című versemmel.
Szintén januárban az V. Nemzetközi Benedek Elek Meseíró Pályázat osztott harmadik helyét szereztem meg A furfangos kis asszony című mesémmel.
2017 májusában az I. Nemzetközi Mécs László Irodalmi Díj osztott első helyét sikerült kiérdemelnem Lopott Vétkek című novellámmal.

http://irodalmiradio.hu/wp/index.php/author/babelantonia/


...
A furfangos kisasszony

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
A világjáró fogkefe

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A telhetetlen óriáskígyó

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A tó tükre

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Lopott vétkek

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 1 éve

...
A világjáró fogkefe

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
A telhetetlen óriáskígyó

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
A furfangos kis asszony

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 7 hónapja

...
A tó tükre

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 7 hónapja

...
Lopott vétkek

Szerző: Bábel Antónia

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 7 hónapja