Izgalmas és erős

Írta: Fábián József


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 169



Izgalmas és erős

 

Izgalmas vagyok és erős –
de vaginám kaméliás / Camellus - :
( teafélékhez tartozó örökzöld- dús
díszes virágú cserje elég hírös! ) - -
Én megértem a mindennapokat ! - :
MINT CSILLAGOKAT – húszéves vagyok - :
a bálnákat kedvelem - délre fordulok . . .
Félem az Istent gyűlölöm a papokat !
Áruba bocsátom szeretetemet
és tessék : a becsületemet ! – gazdag vagyok –
bőkezűségem a megmondhatója : Én adok ! –
Fényét hunyorgató Napéletemet !
Egyetlen simogatással felkeményítelek
Az ok és okozat gyakorlatilag
fonódik törékeny kezem alatt –
Nagyra – mint csontváztekintetek - -

...................................................#.......................................
..................................................o.........................................
..............................................><#........................................
............................................#><#........................................
........................................#><#><#.....................................
......................................<>#><#><#><..............................
........................................#><#><#><.................................
........................................#><#><........................................
.........................................#>#<............................................
........................................<#>...............................................
..........................................#..................................................

És mint társalkodónő, ki cukrászdába veled beül –

szétbomlok, akár az óramutatók... szeress engem - -
a történelem elsüllyedt bennem -
Monológ vaginámról : s Az kiürül
.
.

...................................................#..........................................
..................................................o...........................................
..............................................><#..........................................
............................................#><#..........................................
........................................#><#><#.......................................
......................................<>#><#><#><................................
........................................#><#><#><..................................
........................................#><#><.........................................
.........................................#>#<.............................................
........................................<#>................................................