1999-ben születtem Budapesten, 2002 óta a Dunakanyarban élek.
Öt éves koromban tanultam meg olvasni, attól fogva lelkes könyvforgató vagyok, első olvasmányélményeim Karl May és J. F. Cooper indiánregényei voltak, majd ízlésem és érdeklődésem folyamatos változásnak indult; Vernétől, József Attilától és Bulgakov A Mester és Margaritájától, Lem tudományos-fantasztikus világán és Singer művein keresztül, Pilinszky és Vonnegut életművéig átolvastam magam rengeteg köteten, rendszertelen, kaotikus módon, ellenben egyetlen Jókai-regénynek sem jutottam túl a tizedik oldalán. Nagyjából hét éves korom óta rendszeresen írok, rajzolok, festek, zenélek. Játszottam színházban, vettem részt forgatásokon, mint látványasszisztens és berendező, tizenkét éves korom körül egy ideig még a váci Familia Gladiatoria római hagyományőrző egyesület keretein belül gladiátorkodtam is. Tényleg.
Jelenleg a szegedi Tömörkény padjait koptatom, grafika szakon, idén érettségizem, az MKE festő szakára igyekszem bekerülni, júniusban megyek a második fordulóra.
Több csoportos kiállításon vettem részt, Kisteleken, Szegeden, és Szentegyházán (Erdélyben), diáktársaimmal, vagy egy művésztelep résztvevőivel, idén márciusban és áprilisban volt az első önálló kiállításom Verőcén, a Forrás Irodalmi Kávézóban. Írásom korábban még nem jelent meg.