Csordás Barbara

Csordás Barbara: Pesti lánynak születtem, 1984. október 20-án. Haza Kápolnásnyékre szinte csak a fejemet lehajtani térek, ahol Vörösmarty Mihály szelleme időnként körbeleng, s ücsörögvén, záporozni kezdenek a betűk a papirosra.
Hivatásom a méregkeverés. Gyógyszerkutató vegyész doktorjelölt vagyok az ELTE TTK-n.
Négy éve kaptam égi ajándékként a költői vénát. Verspályázatokon 2013 januárjától kezdtem részt venni, számos versenyen helyezést értem el (Éden Művészeti Hálózat, AMME Művészeti Egyesület, miskolci Irodalmi Rádió, Alföld Egyesület - Faludy György Irodalmi Műhely). Ezután több antológiában (Ars Poetica Versklub, Barátok Verslista, Garbo Kiadó, Aposztróf Kiadó, Raszter Kiadó, Holnap Magazin, Láncolat Műhely) antológiájában jelentek meg műveim 2013 és 2015 között. Egy versklub és egy íróműhely lelkes és tanulásra éhes tagja vagyok. Irodalmi előképzettségem nincs. Két éve kezdtem komolyabb verstani ismeretekre szert tenni.
Meghívást kaptam 2014 őszén a Muzsikus Rádió Irka című irodalmi műsorába. Saját weblapomat a kezdetektől vezetem: barbisaversei.wordpress.com. Eddigi legnagyobb elismerésem a "Szárnypróbálgatók 2015" nemzetközi irodalmi pályázaton elért ezüst fokozat volt.


...
Hiány

Szerző: Csordás Barbara

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Nem kerestem

Szerző: Csordás Barbara

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Hiány

Szerző: Csordás Barbara

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Téli berek

Szerző: Csordás Barbara

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja