Munkatársakat keresünk

Írta: Ferenczfi János


Közzétéve 8 hónapja

Megtekintések száma: 216



MUNKATÁRSAKAT KERESÜNK

A Hetedik szerkesztőségében sok olyan feladat van, amelyek ellátása ma nem megnyugtatóan megoldott.
Azt reméljük, hogy szerzőink és olvasóink között vannak olyanok, akik szívesen támogatnák rendszeres munkával az ügyünket.
A következő feladatokra keresünk munkatársakat!

Olvasószerkesztő:
Az Olvasószerkesztő feladata az, hogy megjelenés előtt elolvassa a műveket, és a helyesírási hibákat javítsa, az egyéb, elsősorban stilisztikai problémákat pedig jelezze a Főszerkesztőnek.
Jó helyesírás-készséggel rendelkező, türelmes, és az irodalmat kedvelő munkatársakat keresünk erre a fontos feladatra!

Adminisztratív segítő:
Az adminisztráció és a kommunikációs folyamatok mindennapos lebonyolítása figyelmet és türelmet igényel. Olyan munkatársat keresünk, aki otthonosan érzi magát a webes felületek kezelésében, és rutinnal rendelkezik az asszertív kommunikációban.

Várjuk tehát azok jelentkezését, akik heti néhány órányi elkötelezett önkéntes munkával segítenék a hatékonyabb, gördülékenyebb működésünket.

A jelentkezéseket ide várjuk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.