Elhunyt Kiss László

Írta: Megyesi Nagy Imre


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 291



2019.12.29-én, 72 éves korában, tragikus hirtelenséggel elhunyt Kiss László, a Magyar Versmondók Egyesületének elnöke, a versmondás és az amatőr színjátszás egyik legjelesebb jelenkori képviselője.
 
 
A Radnóti-, Csokonai- és Bessenyei-díjjal kitüntetett közművelődési és kulturális szakértő, rendező, szerkesztő, alapítója volt a Magyar Versmondók Egyesületének, a Magyar Szín-Játékos Szövetségnek, az Országos Diákszínjátszó Egyesületnek, életre hívója és kuratóriumi elnöke a Latinovits Emlékmű Alapítványnak, és főszerkesztője a Versmondó című, negyedévente megjelenő szakmai folyóiratnak.

A Hetedik Irodalmi folyóiratnak, ugyan nem volt személyes kapcsolata Kiss Lászlóval, ám munkássága eredményeképpen volt - és reméljük, továbbra is lesz - szerencsénk kollégáival együttműködni a kortárs irodalom színvonalas és szakmailag hiteles átadásában.

Kiss László elhunytával nem csak egyetlen szakmai szervezetet, de egy teljes, országhatárokat átívelő kulturális mozgalmat ért pótolhatatlan veszteség.

A Hetedik Irodalmi Folyóirat ezúton nyilvánítja ki mély megrendülését, együttérzését, és részvétét Kiss László közvetlen hozzátartozóinak, és kollégáinak!