A Hetedik hat

Írta: Ferenczfi János


Közzétéve 8 hónapja

Megtekintések száma: 197



A Hetedik hatodszor - A Hetedik hat

Ez így nem is igazán igaz, mivel az ötödik születésnapi összejövetelünket a járvány miatt nem tarthattuk meg.
Ám az igaz, hogy hat évesek lettünk. Igen, együtt szerzőinkkel és olvasóinkkal.
Január 29-én, ha csak valamilyen ma még nem ismert intézkedés nem teszi lehetetlenné, megünnepeljük a hatodik születésnapunkat.

A helyszín a szokásos: Ferencvárosi Művelődési Központ.
A tervezett program 11 órától 21 óráig tart.
Ezt a kis cikket érdemes újra és újra elővenned, mert hétről-hétre több információ kerül majd az alábbi bekezdésekbe, ahogy a program szervezése halad.

Ott lesz, és kérdésekre válaszol:
Szkárosi Endre
Simon Adri
Szeder Réka Henrietta
Viola Szandra
Petrőczi Éva

A zenei programokat ismét Suhajda Attila vezeti.
Fellépnek többek között:
Az Önként és Dalolva Társulat
Végh Gyula
Szarkaláb Banda
Jeney Szilveszter
Sólyom Tamás és Tábi Tamás
Székely Műhely Társulás
Suhajda Attila

További programok:
Könyvbemutatók. Szerkesztőink elmúlt évben megjelent, vagy hamarosan megjelenő kötetei.
Versfilmek: A SunnySide Art versfilmjei.

Felolvasások: Válogatás a 2021-es év terméséből.

A felsorolás nem teljes, hiszen még folyamatban van több egyeztetésünk. Így ezeket az információkat időnként pontosítani, bővíteni fogom.

A legfontosabb az, hogy ez ismét egy nagyszerű alkalom, hogy találkozzunk, és ünnepeljük a Magyar Kultúrát, a Magyar Irodalmat.

 

Üdvözlettel:

Ferenczfi János