Szabad ötletek jegyzéke (egy ülésben)

Írta: Litván Ádám


Közzétéve 2 éve

Megtekintések száma: 281



Szabad-ötletek jegyzéke (egy ülésben)

coito ergo sum – ondókozom, tehát vagyok – analizáljátok az onanizálásom – onanizál Mona Lisán – Mona-Lisszabomba robban – szexuális elfojtás – rejtett agresszió – komplexus – komplexum – pszichiátriai komplexum – bezárták a Lipótmezőt – gyermekkori szorongás – egzisztenciális szorongás – pubertáskori zavarok – megrontás – megromlás – trauma – öngyilkosság – gyilkosság – erőszak – megerőszakolás – bántalmazás – bántom azt is, aki nem érdemli – miért legyek én tisztességes, ha engem se tiszteltek soha? – dühroham – pánik – betegség – kényszer – kényszeresség – kényszergyógykezelés – kényszerzubbony – nyugtató – altató – gyógyszer – kémia – nincs meg a kémia – nincs meg a biológia – nincs meg a fizika – fázik a fizika fazeka – Fazekas Matyi: Lúdas Misi – Misi egér – Mickey mókus – faszom – pinám – fasz – erekció – impotencia – prosztata – húgy – szar – Minek egyek, a húgy is kiszarom? – leszarom – leszarom az összes kurvát – lehányom az összes kurvát – megbaszom az összes kurvát – minden picsa kurva – minden fasz dögöljön meg – a fasz kurva – a geci kurva – az anyád kurva – az apád kurva – az élet kurva – az Isten kurva – Isten halott – Nietzsche halott – képzettársítások – kényszertársítások – kényszertársak – ki kérte, hogy elfogadj? – ki kérte, hogy szeress? – aki szeret, az is rosszul – rosszszül – ki kérte anyámat, hogy szüljön meg?