Ha ez az

Írta: Hncz Aliz


Közzétéve 8 hónapja

Megtekintések száma: 121



Ha ez az

akkor én nem ezt akartam, csak megbújni egy kicsit, és látni milyen a világ nélkülem, amikor nem szólok semmit, folyik az élet, sós a perec, fél literes a kakaó, a cipőm kibír fél évet, a tévém sem döglik be, pont amikor az a klip megy, amitől kicsordul a szívem, és az áram sem akkor megy el, amikor előveszem végre a gitárt, vagy a kádban ülök, és rájövök milyen szép volt Rezsőtől, hogy feljött, és kicserélte az égőket, de nem akart többet, megitta a sört, nem lett dúvad, száját nem erőltette az enyémre, mert rájött mennyire szeret, nem, megy minden úgy, ahogy kell, végigfekszem az ágyon, a pléd alól nem ér ki a lábam, a tévében vetélkedő megy, és tudom a választ, én vagyok az, szingli, ez a megfejtés.

Ha ez az, akkor én nem ezt akartam. Szerettem volna sós kiflit, kakaót, de elfelejtettem, hogy nincs semmi a hűtőben, csak sör a Rezsőnek. Azt hittem, megiszik négyet. Három után azt mondta elég. Ez az utolsó sör ma az én vacsorám. Érzem, ahogy kezd csorogni a szívem, és az a klip nem jön. Mindjárt előveszem a gitárom, feldugom az erősítőre, tudja meg az egész kerület milyen szinglinek lenni. Mindjárt lenyomja valaki nálam az áramot, pedig még be sem másztam a kádba, hogy végre lehunyjam a szemem, és elképzeljem, milyen is lenne a világ nélkülem.