Érzések egy konyhaszéken

Írta: Kissné Kustor Franciska


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 265



Érzések egy konyhaszéken

A fény beborult az ablakon, végigfolyt a bútorokon. Az agyonhasznált konyhaszekrényen.
Szinte megvidámította. Újszerűvé varázsolta a kis helyiséget.
Ahol minden történt, de nem történt semmi sem. Reggelik, ebédek, vacsorák színtere.
Egykor egy pár csak ezt akarta, ketten lenni egy lakásban, ami az övék.
Ahol bármikor zavartalanul lehettek egymásé.
Mindez megvalósult, sőt, szerelmük gyümölcse a kis szobában aludt édesen.
A családfő a szokottnál jóval később ébredt meg. Kinyúlt pólóban, szűkszárú boxeralsóban, kicsit még összegyűrve jött ki a konyhába. S kuporodott le az egyik konyhaszékre.
Hétvége volt, talán ezért nem akart összeszedett lenni, egyáltalán semmit sem akart. Csak élvezni a létezést.
Felesége annál élesebben sürgött-forgott, készülődött. A férj rácsodálkozott, mintha most látná először.
De a kérdést csak magának tette fel.
Ezt hogy csinálja?
Ő is végigdolgozta a hetet, sőt ellátta a gyereküket. Miközben minden napra volt főtt étel. Most is, mint mindig, korábban kelt fel, mint ő, s látszólag jókedvűen reggelit készített. Alakja sem változott. Karcsú derekán kötény kötője, kétszer átért. Haja lazán felcsatolva, finom hattyú nyakán csak egy-két kiszabadult hajszál.
Formás combján kényelmes, de feszes leggings.
Lábain magas sarkú, szőrös papucs, ami annyira illett kedves, bújós lényéhez.
Ez a csodás, formás kis nő az övé.
Mikor először megpillantotta, még remélni merte, hogy valaha az övé lesz.
S már lassan 10 év, az asszonnyá érett szép nővel.
Körülnézett, mintha félne, hogy kihallatszanak gondolatai. Mintha restellné, a szívében lángra lobbant gyengédséget. Amit bátran hívhatunk szerelemnek is.
Itt, egy nem éppen romantikus helyen, egy konyhaszéken jött rá, hogy mindene megvan, amiről csak álmodott.
Engedett érzésének, felállt, hátulról átkarolta felesége karcsú derekát.
S amit oly ritkán szokott kimondani, bár érzett, most suttogva, többször elismételt.
A fény időközben még erősebben bámult be az ablakon. Végigfolyva a bútorokon, az agyon használt konyhaszekrényen.
Szinte megvidámítva, újszerűvé varázsolva a kis helyet.
Ahol minden történt, de nem történt semmi sem.