Csaba Anita - Királynővé válni a 21. században

Írta: Csak Nőknek!


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 880



Csaba Anita: Királynővé válni a 21. században

Minden egyes nap vágyunk rá, hogy átéljük a boldogság, a szerelem, a teljesség érzését. Szeretnénk egy igazán különleges kapcsolatot, melyben teljes lényünkkel önmagunk lehetünk, szerethetünk és minket is viszont szeretnek. Fiatal lányként megismerkedünk egy kedves, jóképű fiúval, összeköltözünk, hozzá megyünk feleségül majd megszületnek a gyerekek és az idő múlásával kialakul a napi rutinunk.

Legtöbben tinédzser korunkban megfogadtuk, hogy biztosan más Anyák leszünk, mint amilyen a sajátunk volt, azonban minden igyekezetünk ellenére egyre inkább kezdünk olyanná válni mint ő. Prédikálunk a gyerekünknek hogy sportoljon, tanuljon, elvisszük edzésekre és motivációt adunk, ha az életükben megakad a lendület. Nőként nagyon sokféle szerepben kell jeleskednünk: Anya feleség, munkatárs és ha ez nem lenne elég még a házvezetőnői szerep is ránk hárul hiszen az otthonunknak is szalonképesnek kell lennie.

Egy szerepről azonban elfeledkeztünk!

Elmulasztottuk, de az is lehet, hogy soha senki nem hívta fel rá a figyelmünket, hogy nekünk az utunk során a saját miliőnkben Királynővé kellett volna érnünk is válunk!Ha a tükörbe pillantunk és szétnézünk magunk körül, akkor a környezetünk egy királynőt lát bennünk? Kivívtuk, hogy tisztelet és megbecsülés övezzen minket?

Valójában nem, mert tudatosan vagy tudat alatt, de eldöntöttük, hogy a mi szerencsecsillagunk már mindenképpen leáldozóban van. Egyébként pedig ennyi idősen nincs is jogunk késztetést érezni arra, hogy önmagunkat is előtérbe helyezzük, igaz? Racionalizáljuk, hogyha saját magunkra több figyelmet fordítunk, akkor az csak úgy történhet meg, ha valamit háttérbe szorítunk. Ezt követően megszólal a fejünkben a hang és elkezdődik a lelki vívódás önmagunk és a külvilág lehetséges véleményével kapcsolatban : Hogy lehetsz ennyire önző? Ilyen sok időd van magadra? Persze, neked könnyű! Miért nem foglalkozol inkább a gyerekeiddel?... Átgondoljuk és meghozzuk a döntést, hogy maradunk a társadalmi konvenciók zárkájában a megszokott viselkedési szabályok között.

Majd egyik nap azt vesszük észre, mikor belenézünk a tükörbe, hogy egy olyan nő néz vissza ránk, akivé abszolút nem akartunk válni.

Hány nőt látsz a villamoson, metrón, vonaton, aki boldog, vidám, elégedett és látszik rajta, hogy élvezi az életet?

Nem sokat, igaz?

Legyél Te a Vénusz aki kitűnik a sok-sok csillag közül!

Hiszen tudod mindig az működik, amit a többség nem csinál! Ha a többség nem mosolyog, akkor Te mosolyogj! Ha a többség nem akar királynő lenni akkor legyél Királynő!

Miért éri meg Királynővé válni?

A legtöbb nő nem tudja, hogy mi a hiba, hogy miért nem boldog, pedig elvileg mindene megvan, de mégis érzik, hogy a teljességhez hiányzik az a bizonyos plusz…

A szerető szó a köztudatban egyet jelent a hűtlenséggel. Mikor kimondjuk azt a szót, hogy szerető, akkor lelki szemeink előtt megjelenik a gonosz csábító, akiben minden probléma forrását látjuk és akit fényévekkel jobb nap tartunk önmagunknál.

A valóság azonban az, hogy minden nőnek Szeretőnek is kellene lennie a saját párkapcsolatában. Ebben az egy szóban minden benne van: Szeret Ő! Testestül-lelkestül egymáséi vagyunk teljes lényünkkel! Mi ketten vagyunk egymás legjobb barátai, akik kiállnak egymásért és kiállnak egymás mellett bárkivel szemben! Ezt jelenti szeretőnek lenni!

Egy nő Királynővé, akkor tud válni, ha egyben SzeretŐ is lesz és kész kihozna magából a legtöbbet minden egyes nap! Bárhová megy, bárkivel találkozik tudja önmagáról, hogy egy főnyeremény és mindenki mást is annak tekint, akivel éppen találkozik! A vele való beszélgetés olyan mint egy szórakoztató hullámvasút, ami tele van izgalommal, energiával! A társaságát élvezik, mert van benne, humor, könnyedség, vidámság, erő. Ez a státusz ez a magabiztosság ez az önbecsülés pedig megjelenik a kisugárzásában a kommunikációjában a megjelenésében!

Sok sikert válj Te is Királynővé a 21.században!