A Szíriusz követei

Írta: Ferenczfi János


Közzétéve 8 hónapja

Megtekintések száma: 148



A Szíriusz követei


Őseink őseinek az ősei a Szíriuszon születtek. Azonban a globális unalom és a jóra való törekvés miatt el kellett indulniuk. Mert a Szíriusz körül lakhatatlanná váltak a bolygók. - legalább három, ugyebár. - Hát elindultak eleink... - Így kezdte a nagyfröccsel a kezében a polgármester elvtárs, a érteleki Nemzeti Italboltban, ezen a napfényes keddi délelőttön a bölcseletet. - Mert hát ez bölcselet! - Az elhallgatott igazság tör fel ezzel a fájdalommal, - mert ki kell mondani, - amikor az Icuka nem, - mert Icuka ma olyan... szóval, ma ki kell mondani, hogy a Szíriuszról jöttek, - azaz hogy nem a Szíriuszról, hanem a Szíriusz három bolygójáról jöttek ezek az ősök. - Hát innen a hármasság! - Három korty, három királyok, isteni hármasság, meg az ember hármassága: test, lélek, szellem. Fília, agapé, erosz. - Látszik, hogy valaha tanárember volt a polgártárs elvtárs. Csak aztán politikus lett. - Aztán a kurultáj mozgalomban megvilágosodott, - bármit is jelentsen az.

Ülök a kocsma legkevésbé mocskos asztalánál, és egy opálos üvegpohárból szurok szerű, ragacsos kávét iszom. - A kockacukrokat alumínium csipesszel dobálom át. Csobbanva süllyednek el. De nem olvadnak. Mint a kő, úgy merülnek a vízköves pohár mélyére. A kávé kibaszott keserű. - nem is kávé ez. - Olyan, mint valami fekete epefőzet. Melan-kólia. - Az a nyavalyás érteleki élet. - Amikor nincs az embernek kibaszott tébéje sem, mert egy évnél régebben nem volt viszonya. Munka. - Persze, dolgozni megyek. Próbamunka. - Csak a Munkanélkülieket Gáncsoló Kormányhivatalban meg ne tudják, hogy próbamunkára megyek, mert akkor megvonják a.. - Mi a faszomat vonhatnak még meg?

Szóval, - folytatja a mester elvtárs - Az ősi Turán!

Hát az meg mi a macskapöcs?

Na, nem ottan kezdődik az! - Hanemhát a tizenharmadik törzs, az igazi zsidók, ugyebár, akik Atlantisz gyermekeiként az igazi zsidók, - Isten igazi kiválasztott népe. - Mert Isten egy szíriuszi kompjúter, egy földi műszerekkel nem látható, antianyag űrhajón, s ő választja ki, aki kiválasztott.

De azok a zsidók, aztat meghamisították. Azért is nem tudjuk, hogy hívják a nevét a tizenharmadik törzsnek, mert által írták a tekercseket, hogy meghamisítsák az igazat. - Mert az az igaz, hogy ez a tizenharmadik törzs az igazi kiválasztott nép. - De eztet elhazudták. Mert amikor az a Nabukodonozor, - baszod, nem a Mátrixból - gyarmatosította ezt a vidéket, - hát elvitte az elitet a mai Indiába, hogy a közel-keleten megszűnjön a kultúra. Nincs is ott más, csak kecskebaszó arabok, meg az a kibaszott olaj. - De a tizenkét törzs aztán hazatérhetett.

Júda! Csak Júda, mester elvtárs! - Szólok közbe. - De nagyot kortyolva az újabb kisfröccsből, rám legyint: Meg van az is hamisítva! - Ezek mind hamisítanak! - Ezek a kabbalista szabadkőművesek, - ezek mind hamisítanak. - Higgyed el!

- Na mongyad! - Mondtam, mert már tegeztem. - Kértem egy ásványvizet, mert ezek itten nem adnak vizet a kávéhoz, - és a szám ragadt ettől az atomcsapástól. A munkásbusz meg nem jött. Mert kedd délelőtt volt. Akadály. Mondta.

Hogyasszonggya: Mert ezek lettek a pártusok, akiket a médek hurcoltak el, de a perzsák alatt átköltöztek a Turánba. Oda. közép-Ázsia sztyeppéire. - Aztán ott lettek a turáni népek őseivé, - de leginkább a magoroké. - Meg a hunoké, kunoké, meg a tudodkiké... - Ja, tudom...

Mit tudsz te? - A pultos csak hozza a fröccsöt. - Az olcsó vizespohárba nyomott zavaros szódával zavaros bort hígít. - Ez a pohár is opálos. - Ezek nem halottak még a normális mosogatásról. - Itt mindenkinek egyforma a szájfaunája. - Nem Faunja, basszus! - Na, mindegy. - Véreres szemmel mesél tovább. Öklével néha az asztalra üt. De nem emelheti magasra a kezét. Könyöke az asztalon marad. Csak az alkarját emeli meg, s ejti vissza. - Ha a könyökét is felemelné, leszédülne a székről. - Rá a mocskos kőre. - A busz meg késik. És ma az Icuka se nem.

Mert a magyar pártusok leszármazottja Jézus, meg a három napkeleti bölcskirályok. Meg tőlünk származtak a nagy királyok. - Meg a magyar a legteljesebb, leggazdagabb nyelv, - meg ez a legtisztább szíriuszi vérvonal.

Na baszod, akkor mi van?

Hát az van, hogy a magyar nem mind magyar. - Mert a honfoglalók itten találták a zavarokat, aztán megtanították őket a magyari beszédre. Aztán amúgy egy nép lettek. - De nem ám! Mert a Szíriuszról származottak életereje nagyobb! - Azért van, hogy egyesek felemelkednek, - mások meg nem.

Csak néztem. - Hány liternél tart ez a barom?

Mert úgy van ez, hogy alig egytizede tiszta turáni vér. - Nem szíriuszi? - Az ugyanaz, baszod.

Aha...

Vagy egy jó harmada kevert. - Ők a második vonal... A többiek meg földi emberek, akik nem is emelkednek fel. Nem képesek rá. Mert nem szíriusziak. - Mert a szíriuszi ember, amikor itten találta őket, akkor ezek még ősemberek voltak. Mint csubakabra, vagy mi a szar. - De az agyuk egy kis genetikával alkalmassá tehetetet... szóval lehetett benne beszédközpontot csinálni, - oszt akkor felegyenesedtek, megtanultak meleg ételt enni, meg szemből szerelmeskedni, - és jók lettek jobbágynak. - Na, ők a többség, - de mostan mi vagyunk a többség, mert a Szíriusziak uralják a földet.

Uralod te a hólyagodat! - Ja, azt se... - A nadrágján terjedni kezdett a folt. - A volt Kisztitkárt elöntötte az érzelem, és a vizelet.

Megjött a busz. - És nem vertem pofán. - Bánom.