1959-ben születtem Kárpátalján, Munkácson. Az Ungvár melletti Ráton nőttem fel, itt és Munkácson végeztem az iskoláimat. 1981-ben az Ungvári Állami Egyetemen szereztem magyartanári diplomát, néhány évig tanítottam, majd a Kárpáti Igaz Szó munkatársa, később rovatvezetője lettem.
Már az egyetemen is írogattam, tagja voltam a József Attila Irodalmi Stúdiónak. Novelláim először a Kárpáti Igaz Szóban és a Kárpáti Kalendáriumban jelentek meg, majd a Nagyvilág folyóiratban és az Ország-Világ hetilapban. Szerepeltem a Sugaras utakon majd pedig a Vergődő szél című, a kárpátaljai magyar irodalmat bemutató antológiákban.
1991-ben települtem át családommal Magyarországra. Eleinte itt is tanítottam, közben a Kelet-Magyarországban publikáltam, később a lap munkatársa lettem. 1995-től vagyok szabadúszó újságíró. Novelláim, többek között, a Szabad Földben, a Kelet-Magyarországban, a Határszélben, a Szabolcs-Szatmári Szemlében, az Allegória portálon, az aradi Havi Szemlében és a Kárpátaljai hírmondóban jelentek meg.
Eddigi egyetlen kötetem 2012-ben jelent meg Árpád vezér Európában címmel.
Évek óta blogot működtetek Mondok a magamét címmel (https://ok59.blogspot.com/), ahol többek között novelláim is megjelennek. Lengyel János Arc-poeticák című könyvében „Egy főállású szabadúszó” címmel közölt velem interjút.