Kiss Panna

Kazincbarcikán születtem 2006. 09. 21-én. Jelenleg Múcsonyban élek családommal. Édesanyám magyar szakos pedagógusként dolgozik, édesapám pedig a BorsodChem vállalatnál mozdonyvezető. Egy testvérem van, aki szeptemberben kezdi meg a 7.osztályt.
A miskolci Kossuth Lajos Evangélikus Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Pedagógiai Szakgimnázium 11. osztályos magyar szakos tanulója vagyok. Három éve kezdtem el komolyabban az írással foglalkozni. Gyakran veszek részt online felületen meghirdetett irodalmi pályázatokon, amelyeken már többször is sikeresen szerepeltem. Néhány  nyertes művemet megjelentették különböző antológiákban: a Moly által hirdetett Merítés Antológiában, az Irodalmi Rádió által meghirdetett „Novellák 2022”  antológiában, a Holnap Magazin által meghirdetett Zsebkönyv sorozat 10. kötetében, a Debreceni Nagyerdő Egyesület által hirdetett „Erdők ölelése és vizek csobogása” című könyvben.
2023 júniusában létrehoztam a blogfelületemet, „Az élet labirintusa” címmel, ahol irodalmi pályázatokat és különböző novella csoportjaimat osztom meg, a jövőben pedig tervezek könyvajánlókat és kritikákat is kitenni. A blogra kiposztolt novelláimat megosztom az erre célra létrehozott facebook oldalamon és wattpad fiókomon is.
(https://eletlabirintusa.wordpress.com)
Gimnáziumi tanulmányaim befejezése után média-és kommunikációs szakra szeretnék
jelentkezni, az egyetem elvégzését követően pedig újságíróként dolgozni.
Terveim között szerepel egy saját novelláskötet kiadása, valamint a folyamatban lévő regényem befejezése és publikálása. Célom az, hogy írásaim minél több embert megszólíthassanak és többen megismerjék munkáimat, ennek az egyik legjobb módja a
folyóiratokban való publikálás. Remélem, nekem is lehetőségem lesz erre a  közeljövőben.


...
Teliholdba fulladva

Szerző: Kiss Panna

Kategóriák:
Novellák és kisprózák

Közzétéve 7 hónapja