Fazekas Imre Pál

1930 . április 16-án születtem Budapesten. 54 éve Dunaújvárosban élek. 7 éves korom óta írok. Eddig 6 kötetem jelent meg , mintegy 2500 írásmű összefoglalásaként. Közel 6000 alkotásom van összesen.

Jelenleg (2015/2016 évek) életművemen dolgozom. Összegző mondanivalók gyűjteményét írom, kötetem címe is elárul : KATARZIS.

Vallomásokat tartalmaz magamról,a világérzésekről. Sok-sok új természeti , társadalmi, politikai ,szerelmes vers végső mondanivalója szól mindnyájukhoz a szeretet hitével. Ez pedig a következő: teljesen téves irányba halad az emberiség , amelyet semmiféle értelem.,érv nem tud alátámasztani. A fejlődés viszont elért odáig, hogy egységes világország jöhet létre. Mert különben pusztulás vár ránk.

15 antológia , hangos könyvek, újságok , televíziók közölték műveimet. Verseim közkézen forognak, szavalják azokat iskolákban is. A világhálón Internetes kötettel is jelen vagyok. Állandó szerzője vagyok az Irodalmi Rádiónak. Irodalmi Műhelyt is működtetek, segítem a kezdő költők fejlődését. Járom az országot. Közel tízezren ismertek meg személyesen író-olvasó találkozók keretében. Mintegy 6000-en írták alá vendégkönyveimet. Közel

100 helyen , (bel-és külföldön) mondhattam el gondolataimat, verseimet, beszélhettem a magyar irodalom világraszóló eredményeiről. Díjaim: országos pályázatokon elért több első helyezés, Pro-Arte-díj, Ezüst-és Aranydiplomák, Arany oklevél .  Az Irodalmi Rádió legjobb szerzője (2012 ) díj. Csongrád Megyei Szépíró Tagozat és Faludy György Irodalmi Műhelytől Arany oklevél 2015., Batsányi-Cserhát Művészkörtől Art-Arany-Diploma (2014) .

Két igazi témaköröm van: a tiszta , teljes végtelen szerelem, valamint a jövőbe is tekintő társadalmi politikum. Mindkettőt átjárja a természet szeretete, az ember értelmi , érzelmi ábrázolása.


...
A koldusnyomort

Szerző: Fazekas Imre Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
Szülőföldem

Szerző: Fazekas Imre Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 1 éve

...
A koldusnyomort

Szerző: Fazekas Imre Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja

...
Szülőföldem

Szerző: Fazekas Imre Pál

Kategóriák:
Versek

Közzétéve 8 hónapja