Rejtély

Írta: Csonka Flóra


Közzétéve 1 éve

Megtekintések száma: 274



Rejtély

Nem tudom, mi történt, vagy hogy miért. Mindenki mást mond, mindenki találgat. Lehet, a Misi volt. Vagy a Lali. Nem, a Lali nem lehet, ő okosabb ennél. 
Senki se tudja,hogy én voltam, én se tudtam eddig. Olyan sokk tört rám akkor, hogy az emlékeim befagytak egy időre, és nem tudtam előhívni őket. 
A kanyarban egy kamion heverészik. Az áru menthető részét próbálják átpakolni több kisebb platós kocsira.
A teherautó üresedik, egyre jelentéktelenebbé válik.
Előtte egy szanaszét zúzott kocsi van. Olyan, mint egy összenyomott, üres dobozos üdítő.
Egy fekete zsákot tesznek a mentőautóba. 
A hulla.
Hajj, a Levi Olyan erőszakos és arrongáns majom. Vagyis már csak volt. Elment.
Nem is értem hogy miért történt ez. 
Egyszer csak perzselően forróvá vált a tenyerem.
De ez nem lehet igaz, biztosan álmodom.
Hol van Levi? Mikor jössz haza hozzám?
Jönnek a rendőrök, a kutyát is hozzák. Ó, de tetszene ez Levinek! Imádja a fajtiszta kutyákat.
Megyek is, és idehívom.
Mit akarnak a biztos urak a szomszédtól? Ja, felém jönnek. De miért, mit akarnak? Oh, tudom, megint Leviről kérdeznek. 
Mégsem, most egy nagy házba visznek, a furcsa emberekből itt hiány nincsen. De miért vagyok itt? Mit tettem?
A rendőrök biztos tudnak valamit, mert sejtelmesen mosolyognak rám.
Folyton csak a Levi jár a fejemben, hol vagy most, szerelmem?
Itt nagyon rossz az étel, a levegőben áll az izzadságszag. Mondtam nekik, hogy ha megengedik, főzök én, jó kosztomat Levi is szerette, általában háromszor is szedett belőle.
De nem engedik, azt mondják, nem vehetek kezembe kést, pedig én késsel a kezemben születtem! Most meg ezt a moslékot kell egyem.
Arabella se jön ide, kinn van Svédországban, lehet nem is tudja, hogy engem idehoztak.
De az, hogy Levi nem jön, az meglep, ő nincs külföldön.
Azt mondják, fogadtak nekem ügyvédet, pedig nincs rá szükségem, nem akarok elválni Levitől.
Olyan rideg ez a hely, a hátam szörnyen fáj, nincsen matrac az ágyamon, a vas nyomja a gerincem.
A szobatársam folyamatosan engem bámul, mikor alszom, ez nem normális.
A fürdőben a többiek együtt fürdenek, és furán sóhajtoznak, mintha megégetnék magukat, bezzeg nálam  nem folyik meleg víz a csapból.
Jönnek a rendőrök, azt mondják, indulunk.
Levihez megyünk? Ugye, láthatom?
A rendőrök furcsán néznek rám, majd átvezetnek egy másik terembe, sokan ülnek a teremben. És egy bírót is látok magammal szemben. Miért vagyok itt? Mit akarnak tőlem? Miért kérik, hogy meséljem el, mi történt szombat éjjel?

A levegő lehűl, fázom, mégis izzadok. Levi mondd, hogy vagy most? Miért hagyod, hogy elvigyenek, és bezárjanak utánam minden ablakot?