Férfi

Írta: Csak Férfiaknak pályázat


Közzétéve 4 hónapja

Megtekintések száma: 221



Férfi

Ne járj terpeszben, szétálló lábfejekkel, az puhányságra vall. Ne pöcköld el a csikket, ne köpködj az utcán. Legyél udvarias és nyugodt. Legyél edzett, fuss gyorsan, legyél izmos, hogy még az oroszlánt is széttépd, de ne legyél egy agresszív állat. Ne kötekedj feleslegesen, ne izmozz, ne emberkedj, mint azok a suttyók a buszmegállókban. Az közönséges és méltatlan.
Így kell fát vágni. Így megcsomózni a horgot a pecabotra. Így kell megtölteni a fegyvert, így kell lőni.
Így kell nyúzni. Ha büdös, hát büdös, ne húzd a szádat, mint a puhányok. Ha hánynod kell, hát hányj, aztán gyere vissza, még nem végeztük. Nézd, milyen éles ez a kés, húzd meg a körmödön, látod, ez a fehér por a körmödről lehántott kéreg.
Így kell belezni a halat, a hasánál vágd fel, vigyázz az ujjadra. Megvágtad? Ez a te véred, nézd, milyen piros. Szívd ki a sebből. Fémes az íze, ugye? Két kortynál többet ne nyelj le, a nyers vértől fájni fog a hasad.
Ha tüzet akarsz gyújtani, először papírt, vagy száraz füvet gyújts meg, tegyél rá apró fákat, aztán egyre vastagabbakat. Ügyelj arra, hogy száraz ágak legyenek. Nézd, hogy pattog a tűz, ezt te gyújtottad. Nézd, hogy füstöl. Ez azért van, mert nem elég szárazak az ágak. Legközelebb figyelj jobban. Mindig figyelj jobban. Ha szabad ég alatt alszol, figyelj arra, hogy legalább két oldalról védve legyél. Ugye, milyen jó, hogy nem vigyáz rád senki? A magad ura vagy.
Így kell ütni, így kell rúgni, így kell védekezni. De ne verekedj, inkább menekülj. Ha nem tudsz menekülni, védekezz, ha nem elég, csak akkor üss. Így kell állni az ütést. Fáj? Majd elmúlik. Ha vérzik, hát vérzik. Hagyd szabadon, úgy gyorsabban begyógyul. Ha megvertél valakit, ne legyél fölényes, ne alázd meg. Az közönséges és méltatlan. Ha megvertek, fogadd el, gyengébb voltál. Így kell veszíteni.
Húzd ki magad, megtettél mindent. Vagy nem tettél meg mindent? Az a te dolgod. Ne fogadj ezért bosszút, az puhányságra vall.
Így kell csajozni, így kell az öltözőben közönségesen beszélni a lányokról. Így kell harsányan röhögni ezeken a történeteken, hogy a hasad is belefájdul és kicsordul a nyál a szádból. Így kell szégyellni a farkad méretét és formáját. Ha szexre kerül a sor, mindig használj óvszert. Nem használtad, ugye? Ha herpeszed van, ezzel kell kenned, de csak óvatosan, ez sav, lemarja a farkad. Megmarta? Hát az a te dolgod. Ha mással is szex környékén jársz, mondd el, hogy herpeszed van. Ne titkolózz, vigyázz a másikra. Ha terhes lesz a lány, viselkedj higgadtan, ne győzködd az abortuszról, az nem a te dolgod.
Fogadd el a döntését, legyél őszinte. Támogasd, vállald a következményeket. Mindig vállalj felelősséget.
Így kell dolgozni, így kell napokig ébren maradni. Így kell inni, így kell cigizni, így kell rászokni. Így kell élvezni az életet. Aztán ugyanígy kell leszokni. Sóvárogsz? Az a te dolgod, ne panaszkodj. Úgy kell lemondanod róla, mintha soha nem lett volna a tiéd. Semmi sem a tiéd, ezt jól jegyezd meg.
Ne ácsingózz a szeretetre, mint egy kivert kutya. Jegyezd meg, csak az édesanyád szeretett téged önmagadért. Egy felnőtt férfit senki sem szeret önzetlenül. Dolgozz meg érte, legyél méltó rá. Ne szomorkodj ezen, mint a puhányok. Könyököld ki a helyed a világban. Így kell kimutatnod a fogad fehérjét, így kell átgázolni másokon, így kell hatalmat szerezni. De ne magad miatt szerezz hatalmat, mint azok puhányok, akikről már beszéltem. Legyenek nálad fontosabbak, akikért erős lehetsz. Az erőd önmagában közönséges.
Ha gyereket nevelsz, legyél támogató. Fogadd el, hogy a feleséged és a gyereked kapcsolata a legszorosabb. Te másodhegedűs vagy. Tudd, hogy hol a helyed.Ne keseregj ezen, mint a puhányok.
Támogasd őket, vigyázz rájuk. Legyen életed értelme az, hogy a gondjukat viseled a háttérből.
Ismerd meg a szabályokat, és csak azokat szegd meg, amiket érdemes megszegni. Ne legyél öncélú, ha valamin szeretnél változtatni, azt mások miatt tedd, mert amit magad miatt teszel, az értelmetlen és aljas. Ha igazad van, ne legyél fölényes, ha nincs igazad, ne szégyelld magad. Vedd tudomásul, ne vágj pofákat, úgy, mint a puhányok. Legyél figyelmes. Mindig nyisd ki az ajtót és engedd be a többieket. Ha férfiak jönnek, őket is, még akkor is, ha nem fogadják el. Csak akkor menj be mégis először, ha sokáig teszetoszáskodtok már az ajtó előtt. Jegyezd meg, mindig te vagy az utolsó.Békében, háborúban, mindig. Először a gyerekek és a nők, az öregek, aztán te. Legyél a legerősebb és a legértéktelenebb. Ezt viseld méltósággal.
Ha megcsalnak és elhagynak, akkor azt el kell fogadnod, a válásban is gondoskodnod kell a feleségedről. És ha ki akarnak használni? Azt mondod, hogy mindezek után olyan ember lennél, akit ki lehet használni?